VILL MAN BLI DUMPAD SÅ?

Svar: Nej!

Det är inte så att jag har följt Bachelor på tv, men av nån slump så kom jag till ett klipp på youtube där Jason (från bachelor - sånt där program där han ska välja mellan typ 20 tjejer) gör slut med tjejen som han valde att fria till, för att han inte kunnat sluta tänka på tjejen som han sa hejdå till. Och han gör slut med henne på TV! tycker verkligen synd om Melissa som får höra det sådär.

Första klippet är alltså när han gör slut med Melissa,
tjejen som han valde att gifta sig med för att han älskade henne.
Det andra klippet är från samma dag som det ovan, han har just dumpat Melissa
och ska berätta det för Molly (tjejen som han egentligen ville ha) och be henne om en andra chans.
Tredje klippet är fortsättningen från det andra klippet, och där få man veta om hon ger han den chansen.

Jag kan säga att jag reagerade starkt på när Melissa sitter i Limon påväg ifrån helvetet, där hon säger en sak som jag har känt flera gånger. ''Du ger ditt hjärta till någon som sedan kastar iväg det'' och ''han bestämde sig för att gå tillbaka till en annan situation, det är det som gör ont'' (kanske inte är riktigt så hon säger, är inte så bra på att översätta. Men nåt liknande iallafall.






Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0