MAN BÖRJAR JU UNDRA

Jag är inte den typen av person som sjunker så lågt och skriver om andra bloggare (som faktiskt verkar vara jäkligt populärt idag) och det är ju synd.

Men jag börjar undra vad som faktiskt är sant! Vad är egentligen sant, av allt som dom här stora bloggarna skriver? jag förstår verkligen noll, kan någon tala om för mig vart vårat samhället är på väg? NEJ! och det är jag faktiskt riktigt lättad över. För idag skulle man säga.. ''mot väldigt dåliga tider'' .. ja, nästan så att man inte vill skapa ett liv till den här världen som håller på att gå mot.. gud vet vad.

Jag tycker att det är så fruktansvärt löjligt hur människor kan se upp till dom här personerna. Dom här ''stora bloggarna'' som Kissie, Dessie, Paow.. och allt vad dom nu heter, när dom är så otroligt elaka och bara tänker på vad dom väger när dom är smala som stickor. (jag vet att dom här bloggarna inte är ute efter att folk ska se upp till dom, och se dom som en förebild) ändå så är det så jäkla många som.. avgudar dom, MEN FÖR VAD? Liksom.. vad gör dom så jävla mycket bättre än oss andra? Dom tjänar pengar genom att provocera, hur överdrivet är inte det på en skala? ska alla fattiglappar börja provocera och vara elaka för att tjäna pengar.. ? Blir så arg. GAAH!

Ska gå och plugga nu, jag har iallafall lite vett i skallen! Alltid bra med någon som har det, isn't it?
(tillskillnad från en viss bloggare som påstår att hon FÅR vara ledig för skolan.. för att hon försovit sig)

läskigt..


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0