JAG SER FRAM EMOT...

Morgondagen och Fredag! Våran lärare (som vi har i dom flesta ämnen) är nämligen borta imorgon och på fredag, så med andra ord slutar vi 11:30 imorgon och 09:15 på fredag. Hur härligt låter inte det på en skala? Självklart önskar jag inte min lärare att må dåligt, jag hoppas att hon blir frisk så fort som möjligt. Hon är en mycket bra lärare, men med några få brister. Vem har inte det?

Ikväll ska jag och min älskling ha en myskväll, som kommer innebära film, kladdkaka, tända ljus m.m. I LOVE IT, I LOVE HIM!

En sak som jag inte får glömma
att tänka på (som jag ändå gör) är att jag måste fixa en praktikplats! Vi ska nämligen ut på praktik v.39-40. Och jag tror att jag ska söka praktik på Gotland! Men vart? HM? att jag skriver det här får bli en slags påminnelse åt mig, helt enkelt. Eller så kanske ni ville veta det? ;o


Så här ser typ mitt rum ut. Bilderna togs i julas, men ja.. ungefär sådär idag med :) har stor bokhylla där teven står också, den är framför sängen. Men tyvärr inte med på bild.



Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0