FIXAT PRAKTIKPLATS

Idag var ännu en kort skoldag, för vår lärare är sjuk fortfarande så vi gick bara 1 timme idag. Imorgon börjar vi 9.30 och slutar 10.30, hur underbart är inte det? ;o sova sova sova!

Har nyss kommit hem från affären, och ska snart hem till min syster och äta mat - tacos! yum yum.

Ringde om praktikplats tidigare idag, provade först H&M på gotland, men dom hade fullt. Ringde sen till Cubus på Gotland och dom tar mer än gärna emot mig i 2 veckor. Så det blir alltså praktik på Cubus i 2 veckor. V.39-40.
Åker till Gotland den 19e september och kommer hem den 4 oktober. ME LOVE!

nackdelen är att det dröjer två veckor innan jag får hålla om min pojkvän och pussa på han. Men, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Eller hur var det?


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hello there :> Gjort idag då? ;*



Föresten; om du gilla rmin blgog, lägg gärna tilld en på bloglovin då, så du inte tappar bort den i hela blogguniversum :* <3

2009-09-07 @ 17:41:18
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0