Vinnare av Eurovision song contest 2009

Är Alexander Rybak som vann med 387 poäng, tvåa blev Island med 206 poäng.

Herregud säger jag bara. Malena kom på 21 plats, hur gick det till? Okej, hennes vita klänning förstörde det hela tycker jag, hon försvann ju för att det var så ljust på scen, hon borde ha haft sin svarta klänning, precis som baby sa i torsdags då semi finalen var. Alexander var bra och gullig för den delen och är en värdig vinnare, tycker jag.
Så nästa år blir det Oslo som gäller. Vad tycker ni om det då? Skoj?

Nu ska jag ringa baby och sen ska jag sova. Imorgon är det en ny dag.


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0