Two days left

Jag skrev att jag slutade klockan 4 idag, MEN vi fick sluta 1 ½ timma tidigare, pga att två av lektionerna bara var 10 minuter långa typ. Vi tittade klart på en film på svenskan, och På praktisk marknadsförings lektionen så fick vi bara en hemuppgift istället för ett prov, och sedan fick vi sluta. Ack vad skönt.
Nu är det bara två dagar kvar sen är det ledigt. Fy bybblan vad skönt. Jag åker till Gotland på torsdag, med 16:30 båten. Stannar 4 dagar. Love Gotland. Dit ska jag flytta efter skolan, det är inte bara som jag drömmer.

Tänkte sätta igång och plugga med en gång, men mitt huvud börjar värka (like always) och nu har jag ingen lust med det längre. Tar mig nog en liten vilstund för att sedan plugga ikväll. Det låter som en bra idé.


Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0