Tisdag 26 maj

Så var man tillbaka i skolan igen! Kunde ha sovit längre, för första lektionen (engelska) var inställd, pga sjuk lärare. Oscar följde med mig till skolan idag och stannade i typ 4 timmar, för sedan hade jag prov i info/layout, som gick super bra, känner jag. Nu borde jag egentligen sätta igång och plugga, men det får vänta en stund.

Nu lägger jag in lite bilder ifrån Gotland, eftersom jag inte hade sladden med mig dit.
Inga intressanta bilder, men ändå.


Oscars lillebrors arm. Han spelade skadad under tävlingen.


Dockan *min kompis* som blivit påkörd. Från tävlingen.


Några av dem som tävlade.


Älskling. Vi grillade på deras baksida på söndagen.


Efter grillningen blev det glass från glass magasinet.
Där finns över 130 olika smaker. 4 enorma kulor för 35 kr.


under tiden vi åt glass fotade jag =)

Kommentarer
Postat av: hannah :)

va läskig bild det me armen ! :o

haha :)

2009-05-30 @ 22:01:09
URL: http://radtke.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0