Tävling

Ledsen att jag inte skrev något igår, det blev en väldigt lång dag för mig igår.
Började med att vi (jag och Oscar) vaknade vid kl. 05.00 för att åka till Tofta skjutfält vid 06:30.
Men vi fick vänta till typ klockan 9 på att det hela skulle börja, suck. För er som inte vet så skulle jag, Oscar och hans lillebror vara en station i en tävling för vuxna hemvärnet på Gotland. Det skulle vara en bilolycka, Oscar och Filip skulle spela skadade, medans jag spelade chockad. Snacka om teater där. Inte min grej.
Oscar körde bilen och filip var med passagerare, medans jag och min vän (som var en docka) blev påkörda.
Fast ja, jag blev inte skadad, men min vän var nära på att dö.. så jag spelade chockad och det var ungefär 7 soldater i varje grupp, varav en av dem var tvugna att ta hand om mig, ta bort mig därifrån och kolla till mig.

Jag tog några bilder, men kan tyvärr inte lägga in dem nu,
för jag har inte sladden med mig hit, till Gotland, och Oscar har ingen sådan sladd som jag behöver.

Det var 9 grupper sammanlagt och jag vet inte vilka som vann,
för vi var så trötta så vi ville åka hem när det var klart (runt 16:00). När vi kom hem somnade jag direkt och
sov till klockan 20.00, sen blev det middag och sen gick jag och sov igen.
Så det blev tyvärr inget bloggande.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; ja det är nog inte svårare än så :P

2009-05-24 @ 13:40:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0