Shine your light, down on me

Dålig uppdatering och solen skiner som bara den kan! Har varit ute vid Järflotta med mamma och Oscar, solat och fikat. Det händer inte så mycket idag, men det gör det väll aldrig? Fick mitt studiebidrag igår, så skönt, men nu måste jag spara! det funkar inte att göra av med dom på 1 vecka, nej, nu är det sommarlov snart och då måste man ju ha lite pengar någonstans! Skönt att jag har fått sommarjobb.

Köpte ett linne igår, slänger in en bild på den och en från idag.






Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg!:D

Besök gärna min!

2009-05-30 @ 17:10:54
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0