Please don't stop the rain!

Godmorgon sötnosar =D Har ni sovit gott? Det har jag, det är inte klokt vad gott jag sov inatt.
Hade ju min älskling bredvid mig! åh, jag är så glad över att vara här, på Gotland.
Det första vi gjorde när jag kom fram var att åka och hyra film. Det blev en skräck och en svensk film,
''Eden lake'' och ''De ofrivilliga'' Vi köpte såklart med oss lite gott hem.

När vi väl kom hem hit så stod det mat och väntade på mig, Oscar hade köpt hem en nacho tallrik till mig,
eftersom jag inte käkat nåt innan.
Efter det så blev det fantastiskt och efterlängtat sex! (a)
Det är så mysigt att bara ligga och mysa efteråt, nakna och låta det vara helt tyst omkring. Det är halva nöjet tycker jag. =)
Vi såg bara på skräckfilmen, och den var väll sådär, blev sjukt irriterad. Jävla ungdomar!

Älskling sa en smart sak en gång, när jag skulle se på en läskig film med min mamma, han sa
''tänk på hur lång tid det tog att göra scenen'' (det är bara en film) liksom. Smart, det hjälper faktiskt.

Idag regnar det här, gör det de på fastlandet också? DET ÄR SÅ MYSIGT!
snart ska vi åka till pastavagnen och köpa lunch! =)

 
Liten del från ringmuren.
Halsbanden fick jag av älskling på alla hjärtans dag 2008, alltså 11 dagar innan vi blev tillsammans. Den dagen vi blev tillsammans så satte vi på oss halsbanden och sedan dess har vi haft dom på oss! =) alltså 1 år och 3 månader snart.

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej vad kul :)

2009-05-22 @ 12:31:00
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ;)

2009-05-22 @ 16:13:04
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: ♥ Emelie berglund ♥

Nu lottar jag ut en i stort sett fantasifri bloggdesign. Välkommen in och tävla på min blogg!

Du kan bli vinnaren av en ny bloggdesign!

2009-05-22 @ 17:29:30
URL: http://Likeadream.se

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0