Onsdag 27 maj

Idag mådde jag verkligen inte bra i skolan! Min lingonvecka började imorse, så jag hade världens värk. Tog 2 alvedon hos skolsyster, men det gick inte över. Stannade kvar hela dagen iallafall, ganska ovanligt. Vi fick sluta 13.00 idag, men dom som hade rester i näthandeln fick stanna kvar. Så jag blev kvar en timma och gjorde 2 saker som jag missat. Skulle skriva om ipredlagen och olika transportsätt m.m. Nu är allting klart där iallafall, så det känns skönt.
Fick veta att jag fick MVG på mitt info/layout prov, så det är super =)

Har nyligen ätit tacos, som vart skitstark. Brr! och nu ska jag sätta igång med min praktisk marknadsförings uppgift.
Har ni haft en bra dag?


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0