Nu är det bloggen som gäller

Nu har jag ägnat tre timmar åt att fixa med bloggen, så nu tänkte jag gå och göra någonting annat. Men vad för något? Hm, ja, får ta mig en funderare. Bror har kommit på besök och är arg över att Norge vann igår, han hejade på Island. Man kan inte alltid få som man vill.
Nu kom jag på något jag kan göra, jag kan läsa lite ur Traci lords, en bok jag lånade av Oscars pappa sist vi var där. Den är väldigt bra och hon skriver om sin uppväxt, när hon kom in i porrindustrin och hur hon kämpade sig därifrån.

Funderar på att ta ett bad ikväll, annars blir det en dusch. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Oscar L

Jo, fel land vann.



Han kunde ju inte ens sjunga rent. Island, Armenien, Estland eller Sverige borde ha vunnit. Till och med Rysslands bidrag var bättre än Norges.



Att Sverige inte vann beror nog på att de ändrade numret. Ser man på finalen i Sverige och sen i finalen i Moskva så är det några skillnader. De manliga bakgrunds dansarna är inte med i Moskva, temat verkar vara vitt istället för svart som det var i Sverige och bakgrunds dansarna sjunger i bakgrunden som egentligen hade för hög volym och för mörk ton.



Dåligt och det enda bra var Malena.

2009-05-17 @ 19:32:48
URL: http://sophiespojke.blogg.se/
Postat av: Oscar L

Norge är nog tackfull för alla fjortisar som ringde och röstade på en av de fulaste killar jag har sett. Men i fjortis världen är han nog bland de "snyggaste"

2009-05-17 @ 20:01:54
URL: http://sophiespojke.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0