Mors dag

Godmorgon sötnosar. Har ni sovit gott? Det har jag, förutom att jag vaknade i ett jätte varmt rum (så jag öppnade fönstret) och då märkte jag hur fruktansvärt ont i halsen jag har. Det brukar tyda på att jag kommer att bli förkyld i sinom tid, dessutom har jag en täppt näsborre. Vad roligt, varför händer det alltid precis innan sommarlovet? Älskling sa såhär

- ''din kropp börjar slappna av'' undrar om han har rätt.

Om två timmar ska vi (jag, mamma och Oscar) bege oss till mormor och morfar i stugan, mamma ska gratta henne på morsdag och vi hänkar på och besökar mina kära morföräldrar! *Fotar nog litegrann också* Så det kommer nog dyka upp lite bilder sedan.

Det är ju inte bara mormors dag idag, det är ju min mammas också, men jag har inte köpt någonting :| panik! åhh, vet inte vad jag ska hitta på. Men någonting blir det iallafall.
Jag ska börja göra mig iordning, jag återkommer senare.

HEY, solen skiner idag med!

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0