Middag - centrum - film

Snart (eller ska jag säga snart?) är det middag - Lasagne,
den är i ugnen just nu och ska vara där i 40 minuter till. Suckar.

Efter maten blir det till att åka till centrum med mamma, ska in på kicks bl.a och köpa en ansiktstvål som min vän mimmi tipsat mig om. Kommer nog även att hämta ut min båtbiljett. Åker till Gotland den 11e juni, dagen efter min mammas födelsedag. Älskling fyller 20 år den 13 juni, så det passar bra att åka då.

Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa... någon som har nåt tips?
Mors dag på söndag också, inte glömma mammsen ^^

Vad ska man hitta på ikväll? jag och Oscar har planer på att se på någon film som går ikväll,
har 4 filmer att välja mellan. Uhm, ja, vi får se vilken det blir.


Well, i like this !

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

snyggt :D

2009-05-29 @ 17:03:20
URL: http://enibas.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0