I like what I see

Oj vad skönt att ha headern färdig. Är super nöjd med den, älskling är så fin <3! Jag valde rosa för att jag på senaste tiden har börjat gilla rosa, iallafall åt det ljusa hållet. Men min favoritfärg är såklart GUL. Men den är inte så bra att ha som ''tema'' i bloggen, då man inte ser så bra. Annars är gul den finaste och färggladaste färgen enligt mig. Vilken färg är din favorit och varför är den det? =)
Jag har fortfarande huvudvärk och för inte så länge sen så fick jag bröst smärtor, Det gjorde ont. Pratade med älsklingen i telefon samtidigt. Det var inge kul, undrar vad det kan bero på =S någon annan som fått så? (kan inte förklara hur det känns, men smärta iallafall)

Jag ska nog göra mig en kopp thé, sätta på en film och sedan duscha.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jättefin header :)

2009-05-19 @ 20:28:34
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vet inte riktigt.. :P

står bara "kul aktiviteter för 3:orna"

2009-05-19 @ 21:39:35
URL: http://enibas.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0