Gotland here I come

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta känns det som, förutom att jag har fixat litegrann med bloggen då.
Vad tycks?

Imorgon kl. 16.30 åker jag med gotlands båten ner till kära Gotland och min pojkvän.
Båtens ankomst är 19.30 och då har vi bestämt att vi direkt ska åka och hyra film och köpa lite gott gott.
Jag längtar efter att få ligga i min älskades famn, det finns inget bättre.
När jag har tagit studenten ska jag bosätta mig på Gotland, det är en dröm! Jag älskar Gotland och lugnet där, jag älskar att komma bort från fastlandet.

Igår ringde Oscars Kapten (kapten Ekman) och fråga om Oscar, Filip och jag vill spela skadade på en tävling som är på lördag. Alltså, om vi vill vara en station, där vi ska spela skadade (en bilolycka) och då tjänar vi pengar. Det håller på från 07.00 till 19.00, vi får mat och sådant där.

Vår station kommer gå ut på att Soldater ska komma och plåstra om oss och ta hand om oss. (det är Gotlands gruppen som ska ha tävling=Soldater) Gotland hemvärn, vad jag har fattat det som.
Men jag är osäker på om jag vill, heeelp mee! Det låter jätte skoj, men jag är osäker. Liksom, vad ska jag göra, tänk om jag gör fel.. vice versa. *But I need some money*

Jag tror jag ska sätta igång och packa ikväll, eller om jag ska göra det imorgon.... nja, vi får se.
Jag ska gå och vila en stund, ack så skönt.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

matte suger -.-

2009-05-20 @ 17:28:38
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack så mycket :D

kul med gotland :)

2009-05-20 @ 18:31:06
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0