Dotterns dag då?

Nu är man hemma igen. Det är inte klokt vad varmt det är ute, jag gillar inte när det är för varmt, får sådan huvudvärk som är skit jobbig. Mormor fick ett nattlinne av mamma där det stod ''världens bästa mamma'' på, sött. Och så fick hon 4 trisslotter och en pyramid lott (?) av min morbror. Men hon blev bara 55 kronor rikare, hehe.

På vägen hem åkte vi förbi ICA kvantum, mamma fick välja ut något som hon ville ha, eftersom jag inte köpt någon morsdagpresent så fick det bli så. Hon hittade en stor påse med en massa godis i, så det blev det.
Våra pengar från försvarsmakten har inte kommit än, och det var ju över 1 vecka sen som vi var med i tävlingen, borde komma vilken dag som helst. Tycker jag..

Ikväll någongång kommer min syster och min bror hit och ska fira morsdag, med lite tårta och så.
(jag som redan ätit tårta idag) Är det tårtdagen idag eller? nej, det är mors dag!

Blev att jag tog några bilder idag.. så här kommer dem.












En glad mamma.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0