You can't see tears in the rain..

Jag är... riktigt.. riktigt uttråkad. Ja, så uttråkad som man kan bli. Jag är ledsen också, för älskling fick inte ha med sig telefon till överlevnadskursen.. så jag får inte ens höra hans vackra röst på 3 dagar! Kan inte låta bli att gråta..

Jag funderar på att se på eva och adam och sedan gå och sova... så att onsdag kommer snabbare! Jag hatar att vara utan min vackra pojkvän, hatar att somna ensam utan honom, det här blir första gången som jag somnar utan att vi sagt godnatt till varann. Jag mår dåligt just nu, jag vill att han ska komma hem... men jag kan inte nå honom! :'(

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0