Två timmar på Öster

Det blev östercentrum för min del idag. Men det var så typiskt, jag var helt säker på att det gick en buss vid 13:05 ungefär.. men när jag står vid busshållsplatsen så ser jag att den kommer 14:05.. så det var bara att vända hem igen. Tittade på tv och gick sedan iväg till bussplatsen igen. Då kom en jobbig gubbe (som jag träffat förut på samma bussplats) och han bara babblar på... sist babblade han om sina barnbarn och grejer.. men jag är ju en trevlig prick så jag lyssnade och pratade också. Men alltså... jag skulle aldrig våga. :P

Det blev inte mycket handlat där, nej.. provade en hel del kläder.. men njae, inget nöjt resultat. Köpte bara ett par örhången från H&M och en deo, glömde ju min hemma i nynäshamn. Sen åt jag lunch också, french hotdog och pucko.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Oscars mamma är i stallet, vi kanske skulle åka ut och hitta på något ikväll. Men vad? ja, det får vi se.


Som ni ser, inget speciellt. Men jag gillar örhängena..

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0