Söndag, vilo dag, visst?

Godmorgon sötnosar. Ledsen att jag inte uppdaterade något igår, men Oscar fyllde år och grejer.
På morgonen (igår) fick han presenter, av sin mor, mormor och bror fick han pengar, av mig fick han boxershorts, 4par strumpor och en rakapparat. (han önskade sig allt det) och rakapparaten fungerar skitbra, jag fick raka av håret på han. (min första gång) så han fick inte klaga! hehe.

Runt 15.00 blev det tårta och kakor. Det var jättegott, hans söta mormor var där också! =) Lite senare åkte vi till hemmakväll och hyrde filmer, 3st närmare bestämt, sen tog vi en långpromenad hem, åt mat och tittade på film.

Ja.. idag händer inte så mycket, det regnade här för ett tag sen, nu är det bara grått. Älskling och hans lillebror har åkt på överlevnadskurs och ska sova under bar himmel och leva på rötter i 3 dagar, så jag är ensam hemma hos honom, med hans mamma. Men jag har ju the sims, datorn.. filmer, så jag kan nörda mig hela dagarna. Imorgon tar jag nog en sväng till Öster och kollar runt lite, vi får se.

Har ni haft en bra helg?


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0