Öster.. eller inte?

Godmorgon. (ingen godmorgon för mig) jag hade jätte svårt att somna igår och fick på nåt sätt för mig att jag inte fick sova utan täcke, för att jag skulle bli bestraffad då.. av någon! jätte sjukt.

Vad ska man hitta på idag då? Det regnar inte, himlen är ganska blå med några moln här och där. Ska man åka till Öster? när går bussarna? uhh. Jag hatar busstidstabeller, fattar ingenting av dem. Men om jag kommer ihåg rätt så går det en buss vid 13:10, kanske ska chansa? ja, det är väll det livet går ut på?

Om 15 minuter börjar våra bästa år, wiho!

saknar min älskling.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: hihi ja, potatisfestivalen kallas den ;) Det är bara för att i våran lilla stad Alingsås, så fanns det en man för längesen som hette "Jonas Alströmer". Det var han som förde hit potatisen till Sverige, och efter det brukar våran stad Alingsås kallas potatisstaden.



Där fick du lära dig något nytt idag! :D

2009-06-15 @ 13:28:26
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja, jag håller med dig. Den får väl godkänt, men köps nog inte igen. Kul att ha provat iallafall! :)

2009-06-15 @ 16:23:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0