Längtar efter mat!

Godkväll sötnosar!

Jag sitter här och väntar på att Oscars mamma ska komma hem från stallet så att vi kan få maaat,  I'm hungry! Efter maten har vi tänkt oss att ta en långpromenad, om man kan kalla den lång (?) till Hemmakväll och vara lite onyttiga med plockgodis. Var längesen jag åt det.

Ja... det var det, puss och kram.

Har bokat båtbiljett hem =/ åker hem den 3 juli kl 19.10 och tog en plats i aktern så jag har en garanterad plats iaf! Hoppas jag får fönsterplats. Datorn är ju med mig också, men internet verkar typ inte funka där.. det suger.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: åh, ja, absolut! känner mig hedrad :-) <3

2009-06-23 @ 21:15:54
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ah håller med dig han är verkligen blondinkåt ! hahaah , hur va din idag idag då ?:)

2009-06-23 @ 21:36:18
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0