IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG..

.. FÖR DET ÄR MAMMAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA, HURRAA! =)

fast hon fick inte sina presenter imorse, för hon skulle till jobbet halv 7.. och jag är som jag är, en sömntuta! När hon kommer hem så får hon dem. Hon fyller 47 år, så hon är inte allt för gammal riktigt än ;)
Kruxet är (om man nu kan säga så?) att jag ska göra tårtan helt själv! Mamma brukar vara med och göra den i vanliga fall, men eftersom hon jobbar till 4, och gästerna kommer runt 6, så får jag göra den själv. Hur ska det här gå?

Jag kommer bli tvungen att ta med mig två resväskor till gotland, jösses.. Oscars playstation ska med också. Jag började packa redan igår.. bara för att.
Ska bli så skönt att åka till Gotland, I LOVE IT! Gå i ringmuren, åka till tofta badstrand m.m .. Den 14, dagen efter Oscars födelsedag så ska han och hans lillebror åka  på överlevnadskurs i 3 dagar.. så jag blir ensam hemma där.. med hans mamma, men hon är knappt hemma för hon jobbar och är i stallet.. läskigt :| vad ska jag hitta på då? Får se hur vädret blir, kan ligga på baksidan och steka, maybe!

Nu ska jag föna håret.. har duschat. Sedan sätter jag nog igång med tårtan.


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0