Huddinge

Godkväll sötnosar! Ledsen att jag inte uppdaterat någonting idag, men jag ska berätta varför. Jag var typ ''ledig'' från skolan idag, så jag och baby bestämde igår att vi skulle ta halv 10 tåget in till Huddinge, till hans far, men vi vaknade halv 10! Då vi egentligen skulle tagit tåget. Så jag skyndade mig att göra mig iordning, så att vi kunde hinna med iallafall 11 tåget, så jag hade inte tid att blogga.

Men idag har det inte hänt något speciellt. Vi åt lunch hos Oscars far, som är en suverän kock enligt mig ^^! Sedan åkte vi till Huddinge centrum, där jag köpte en ansiktsmask och en liten present till min vän Sarah som fyller år imorgon. Blev ett impuls köp, tråkigt nog. (kallas det impuls köp?) aja.. vi åt middag hos hans pappa också, och åkte hem omkring 19.00, men var inte hemma förens kl 21.00.

Nu hade jag tänkt slå in Sarahs present, men vi verkar bara ha jul inslagningspapper, suck! vad ska jag då hitta på?

Snart blir det film iallafall. Godnatt.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0