Högklint

Hej bloggen. Har ni haft en bra helg? Vad har ni haft för er?

Idag vaknade jag runt 10, och Oscar gjorde frukost åt mig, gullig som han är! Sedan gjorde vi oss i ordning för att åka och köpa ett par skor till mig. I löööv them. Vi köpte även glass på vägen hem, vi tog oss en promenad hem. Jätte fint väder ut, gud! Men det är väldigt tjocka moln också som gömmer sig eller vad man ska säga. Det lär säkert regna inatt eller något sånt. Men det är mysigt.
En stund efter att vi kom hem så skulle vi bege oss av till Högklint, en av Gotlands vackraste utsiktsplatser.
Norrut syns den medeltida staden Visby och söderut går en makalöst vacker promenadstig längs klippkanten.
Där tog jag mig friheten att fota lite, men bilderna blev inte så jätte bra i och med att man inte ser på samma sätt som om man var där. Det är tråkigt. Men det var jätte vackert, jätte fin utsikt.
Efter att vi varit där så åkte vi till fridhem och fikade, Oscars mormor bjöd =) .. söt. Jag beställde en äppel.. nånting, med grädde och hela hallon i, den var jätte god.
Efter fikat så gick vi ner till en stenstrand som fanns där i närheten, och nu är vi hemma.. och ska inte göra någonting speciellt.








 
Klicka på skorna för större bild.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0