Där jag går i mina tankar..

Idag började jag 11:30 med info/layout .. har fått MVG på alla prov, men får bara vg i kursen. GAAAHH!!

Aja, sedan hade vi näthandel i typ en halvtimma, sedan slutade vi. Vid klockan 3 skulle jag på ett möte på gröndalsskolan om sommarjobb, det var obligatoriskt, så det var bara att gå dit. Blev inte kvar i mer än 20 minuter, baby var med också. Träffade några gammla lärare också, så det var kul.

Nu sitter jag här och grubblar över vissa saker som jag inte förstår mig på.
Kan man inte bara glädjas åt andra, om det går bra för dem?
Jag måste börja sätta mig själv främst, för det är jag så dålig på.
Jag är också en individ, precis som alla andra, varför ska man behandla
mig annorlunda? Jag har inte haft världens bästa uppväxt, jag har varit med om
saker som har tärt på min självkänsla, men jag berättar inte hej vilt om det!
för vad tjänar det till? Ingen bryr sig.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0