Blonde soon, thihi

Hallå sötnosar. Har ni haft en bra dag? Det har jag, i stort sett.
Idag kom min svenska lärare fram till mig och sa att jag får VG i svenska A !! Och i början av gymnasiet så sa jag ''det är nästintill omöjligt att få högre betyg än G i den här kursen'' För hon har så höga krav, men se där! superglad. Fick VG i praktisk marknadsföring också. Wihoo!

Solen skiner alldeles för starkt, ska bli skönt med sämre väder imorgon. Kanske blir regn!
och jag ska inte till skolan imorgon, för vi har inga lektioner, bara friluftsdag, men det skippar jag.. så jag ska åka till Huddinge med baby, låna pengar av hans pappa. På tal om det, på torsdag ska jag klippa håret och färga det BLONDT! åh, vad älskling vill se mig i blondt. Jag ska klippa mig i Ösmo, har problem med att hitta busstiderna, det är det värsta.

Kanske är ledig från skolan på torsdag också, har inga lektioner! hoppas, hoppas.

Min vän Mimmi kommer hit snart och ska visa mig hur man gör med ögonbrynstrimmern, jag är inte världsbäst på det:P

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tusen tack för den fina komplimangen! Jag uppskattar det verkligen ^^



Ha en fin kväll!

Söta kramar från Foki :)

2009-06-01 @ 23:25:11
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

grattis till VG:t :)

2009-06-02 @ 17:34:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0