Äntligen sommarlov ;D

Nu är det sommarlov för min del. Kl. 09.00 startade avslutningen i HP huset med glass och dricka, betyg och tävling. Det var jätte kul, och mina betyg ser betydligt mycket bättre ut än vad dem gjorde när jag gick ut 9an, så det är riktigt skoj! Runt 10:30 skulle vi titta på esteternas show, som var väldigt högljudd, och jag hade huvudvärk så det var inget plus där. Runt halv 12 åkte jag och baby (han var med mig på avslutningen) till ICA Kvantum och hyrde film, köpte hem biskvier och gott gott. Filmerna vi hyrde heter ''yes man'' och ''changeling'' med Angelina Jolie.

Älskling är ute och springer just nu, men jag orkade inte hänga med då jag har sovit i 3 timmar, så jag är trött och har ont i axlarna. Jag funderar på att göra om i headern lite, men jag vet inte riktigt hur. Vi får se!

Mamma har köpt hem tårta, för att ''fira'' att jag gått ut 1an på gymnasiet. Vi kommer att se ''Changeling'' till den.
Om 6 dagar åker jag till Gotland dessutom, det känns så bra!! jag längtar så mycket! <33
Den 13e fyller baby 20 år, och jag vet inte vad jag ska hitta på.. mina pengar är typ redan slut '=( usch. Och mamma fyller år den 10e, hur ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Säg sen om den filmen var bra då :)

Jag ska spendera kvällen framför teven, då det just nu är talang :)

2009-06-05 @ 20:51:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

tack :)

2009-06-05 @ 22:41:22
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Marie

jooo allt ä bra, själv då?

2009-06-06 @ 12:37:07
URL: http://marrwie.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0