Söndag. Vilo dag.

Godkväll. Känns som att det börjar bli en vana för mig att skriva på kvällarna? hmm.

Igår var det min och Oscars dag. Vi har varit tillsammans i 1 år och 5 månader nu. Vi var ensamma hemma hela dagen och natten, så vi lagade middag och åt efterrätt och tittade på film. Sen hände det lite annat, om ni vet vad jag menar. Klart att ni gör. Ni är väll inte dumma, eller ?

Idag har det inte hänt så mycket. Min roliga vecka startade tidigare idag, så det blir inget bad för min del på några dagar. Synd, jag som längtat efter att få bada efter en jobbig vecka på jobbet.
Men men..

Oscar spelar just nu, men jag antar att vi ska äta middag snart.. och förhoppningsvis jordgubbar m. grädde till efterrätt, yum yum.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0