på tiden..

Känns som att det är på tiden att jag skriver någonting mitt på ljusa dagen. Hihi. Jag har duschat, och sitter här sminkad (litegrann bara) och väntar på lunch. Först måste Oscars pappa komma hem.

Efter lunchen ska vi nog åka till Rusta och så, verkar det som. Så vem vet, kanske hittar något kul.

Jag ska berätta en sak. Förut var jag besatt av foundation. Jag klarade inte av att gå ut utan foundation, för att jag tyckte min hud såg förjävlig ut. Men sanningen kom ifatt mig, det var foundationen som gjorde att huden såg förjävlig ut. Jag har inte använt foundation en enda gång på hela sommaren, så jag är riktigt stolt över mig själv på den vägen. Jag använder endast mascara och ljus ögonskugga, ibland kajal. (ingen rouge heller för den delen) .. jag har nu börjat trivas med min hud, och hoppas att det håller i sig.



Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0