OSCAR <3

Godmorgon kära läsare. Sovit gott?

Igår kl. 22:30 kom vi till nynäs med båten, känns jätte konstigt att vara hemma igen. JAG VILL VARA PÅ GOTLAND! Jäkla sommarjobb att komma i vägen, buhu.

Alldeles strax ska jag, älskling och mamma gå ner till centrum och kika litegrann.

Säg en person 
..som du älskar av hela ditt hjärta -  mamma
...som du skulle offra livet för - Oscar
...som är den smartaste du känner -  Oscar
...som alltid får dig på strålande humör - Oscar
...som får dig att le när allt känns tungt - Oscar
...som är den omtänksamaste du vet - Rungpoy
...som senast skickade ett sms till dig -  Vet inte, min mobil e pajj
...som är en föredetta bästa vän - Katrin
...som är snygg - Oscar
...som är osmart -  jag
...som är en riktig vän - Mimmi
...som är din älskling - Oscar
...som är den galnaste du vet - vet ej
...som är den konstigaste du vet - finns folk
...som är underbar - Min syster
...som är dum - finns vissa
...som du kan prata med om allt - Oscar
...som är din barndomsvän - Mimmi
...som du saknar - Katrin
...som betyder mest - familj och Oscar
...som du har spenderat mest tid med - haha, kollar inte precis
...som du var dum mot när du var mindre - jadu
...som du tycker är snäll - Sarah
...som du har sportat med - Amanda
...som du skulle vilja krama just nu - Oscar
...som du inte har träffat på länge - Katrin
...som du vet saknar dig - ingen gör det
...som du träffade idag - Pappa
...som du ska träffa när du gjort klart den här - mamma, Oscar

Kommentarer
Postat av: a

härligt :) jora bra.

2009-07-04 @ 13:25:06
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: a

tog du listan av mig ? :)

2009-07-04 @ 15:11:42
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: a

nejnej:) jag bara undrade, kul att folk gillar det jag har med på bloggen! :D



http://www.gratis5.se/user/register/amaaanda



Klicka på länken & bli medlem :D<3

2009-07-04 @ 17:36:33
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0