Molnigt = Centrum

Halloj sötnosar.
Idag har inte solen varit med oss, så det blev inge sol och bad idag inte. Istället passade jag och baby på att ta bussen till Öster centrum och kika runt litegrann, provade kläder.. men jag är så kräsen, och tycker typ aldrig att nånting sitter bra. Köpte med mig en hårfärg iallafall, hoppas på att jag kan bli lite blondare. (Vill inte bli platinablond)

Baby har cycklat iväg till MAXI för att köpa sockerdricka och vindruvor, yummie! Jag var på väg att somna i sängen alldeles nyss, men när han sa att det verkar som att vi ska åka till tingstäde och bada sen så blev jag klarvaken.
Solen börjar titta fram nu (klockan 17.00) så det kanske blir bad idag iallafall. Kvällsdopp vill säga!

Nu är det bara två dagar kvar på Gotland, uhh... don't wanna go home! Jag trivs här, så himla bra.

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0