I'm happy

Godmorgon på er.
Jag vaknade i lagom tid till våra bästa år! (det var telefonen som väckte mig) ...
har ätit en jätte god frukost med nyponsoppa, och nu väntas det på lunch, som kommer att bestå av smörgåstårta. Det blev en massa över från igår, då Oscars pappa fyllde år. Han köpte 3 smörgåstårtor och 2 vanliga tårtor och sammanlagt var vi 8 personer.. så ja, det är en hel del kvar. haha.

Efter ''lunchen'' ska vi åka och baaaada! jag kan äntligen bada. Min roliga vecka är över och solen skiner. Ikväll ska vi kanske på bio och se Harry Potter och halvblods prinsen. Har ju sett alla andra, så varför inte? Stackars Oscar.. han har typ inte sett någon av filmerna. Men man måste väll inte ha sett alla andra för att förstå den senaste filmen? eller ?

Jag försöker få tag på mamma, men hon är ute och steker i solen (fast hon är brun som en pepparkaka), når henne inte på mobilen, men jag måste få tag i henne. Störande.

Det känns som att jag och Oscar börjar om på ''ny kula'' lr vad man ska säga, vi tjafsar inte så mycket längre, jag försöker att behärska mig.. eller vad man ska säga. Försöker att inte vara så grinig hela tiden :P

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0