Dålig uppdatering, i know!

Hej kära läsare.
Som ni kanske har märkt så har jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, det beror delvis på att jag inte har haft något att skriva om, och för att jag jobbat.
Jag skrev i måndags att det var ganska tråkigt på sommarjobbet, men det blir bara trevligare och trevligare nu, jag börjar lära mig alla boenden där, vem som ska ha vad till frukost, lunch.. osv, vem som tycker om att gå ut och ta promenader.. m.m, och jag lär känna dem, så det är kul.

Nu känner jag att jag trivs med sommarjobbet, och skulle kunna tänka mig arbeta med sådant! men neh.. jag satsar nog på annat ändå.

Idag glömde jag nycklarna hemma (och mobilen är sönder) så jag fick sitta i trapphuset i 1 timma, höll på att somna! men sedan kom min syster och blev en räddare i nöden. Hon hade nämligen tänkt gå hem till sig, men hon ångrade sig och tog en sväng förbi här, vilket var jäkligt tur.

För övrigt så har jag jätte ont i mina fötter, nästan så jag tycker synd om dem...


Kommentarer
Postat av: - HANNA

Hej! Ja det var det jag misstänkte, jag fick tillbaka dem, haha! Måste ha skrivit fel adress eller något, ingen aning. Ska prova skicka dem igen :) Kram på dig!

2009-07-09 @ 22:37:06
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Niclas

oj tack.. blir lite generad hehe :)

2009-07-09 @ 22:48:11
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Niclas

absolut får du jätte gärna göra.. blir jag bara glad.. ta bilder eller vad du vill.. blir bara hedrad att nån vill länka :)

2009-07-10 @ 06:20:33
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Hehe nej men trodde inte att örhängen kunde skickas tillbaka så jag blev lite smått rädd när dom gjorde det :S Haha scary! Men hoppas det funkar bättre denna gång och att de inte blåser eller regnar bort i det här vidriga vädret! :S



Hur är allt annars då?

Svara gärna på dagens fråga! Dog Michael Jackson av överdos - eller var det mord?

2009-07-10 @ 12:12:08
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0