Baka baka, liten kaka..

Godkväll på er.
Idag var jag inte på jobbet. Med andra ord gick jag miste om 350 kr (får det under en dag) men jag bheövde verkligen vila fötterna, och dessutom var jag inte pigg alls imorse. Men imorgon blir det att jobba igen.

Kom nyligen hem från hamnen, var där med baby och åt mjukglass med karamell strössel ofc. Var sjukt mycket folk där nere, och ett band som spelade. Men det är bara trevligt.

Nu har vi tänkt att bara ha det mysigt med varann, först ska ja göra muffins! kommer att gå efter ett recept på russin muffins, men istället för russin kommer jag använda vanilj pulver, det är mycket godare!


Kommentarer
Postat av: angelica

smarrigt ! : D

2009-07-17 @ 23:24:57
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Men jag tror jag blir galen. Skicka din adress igen till mig på [email protected] :)

2009-07-21 @ 21:19:55
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0