Vädret har vänt men det är bara bra

Idag har vädret varit lite ostadigt och jag har inte känt något badsug alls. Jag, Oscar och hans pappa var och åt lunch på en restaurang (Korv stroganoff) som var jätte god. Efter det så åkte vi till centrum för hans pappa skulle till fotvården, så då passade jag på att köpta college block, måste ju ha det nu när skolan börjar snart. Köpte 10 st för 129 kr på akademibokhandeln, så det var billigt och bra.

Nu har vi typ precis kommit hem från stranden, älskling ville bada!
Om en halvtimma  blir det kina mat, vilket jag aldrig har ätit förut, så det är lite spännande. Bara jag slipper äta med kina pinnar?!

När vi var i centrum så sa Oscar till mig att kolla om jag fått min lön från sommarjobbet. Men då sa jag att den kommer i slutet av augusti eller den 14:e. Men jag gick och kollade ändå, och gissa vad? den hade kommit! Nu är jag glad. Behövs verkligen.. men nu får jag se till att spara också, inte spendera allt på en massa onödigt.




Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0