Jag är känd för dåliga uppdateringar, ja!

Godkväll. Det var minsan ett tag sen jag uppdaterade här, känner inte att jag har haft någonting vettigt att skriva. Har iallafall börjat skolan igen, började i tisdags. Så numera går jag HpHs 2 på nynäshamns gymnasium. Schemat är väldigt nice tycker jag, på fredagar slutar vi så gott som 11.20, tummen upp!

Som individuella val kommer jag att gå engelska B.. får se hur det går med det. Jag är ju ganska bra på att skriva på engelska, men när det kommer till att prata så blir jag.. super nervös!

Första året i gymnasiet gick super fort, och jag ångrar vissa saker som jag kunde gjort bättre.
men jag får prestera bättre i år, nya möjligheter som sagt.
 

  • Idag har jag varit i Huddinge med Oscar och köpt bl.a ett ämnesblock och strykning pennor (behövligt) och mellanmåls kex köpte jag också. (havre kex med blåbär) som jag ska ta med till skolan! Nyttigt och bra.
  • Just nu är jag hemma hos min syster som står och gör äggröra. Vi ska se på ''Tribute'' som börjar om 5 minuter. Kl. 22 kommer älskling hit också.

Godnatt!


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0