Jag älskar att bada

Idag har också varit en väldans trevlig dag, för min del iallafall. Har varit vid stranden i 5 timmar, fast jag badade dock bara 1 ½ timma, solade resten. Så nu kan man säga att jag har bränt mig.. again!

men det spelar ingen roll. Älskar att vara ute om dagarna, och att solen äntligen håller i sig. Får hoppas på sol imorgon också, för då blir det ännu mera bad. En hel del bilder blev det idag också, så jag kan ju bjuda på några stycken inte allför intressanta bilder.

Var några snorungar där idag som jagade änderna som jag och Oscar matar med kex och bröd. Så jag sa till ungarna att lägga av med att jaga dem, och att änderna inte vill dom något illa. Hoppas att dom lärde sig en läxa.
Efter ett tag var det en annan störig unge som förstörde mitt ''möte'' med herr groda som jag upptäckte på bryggan. En ganska stor groda, inte varje dag man ser en sån. Bara några sekunder efter att jag tagit en bild på den så kommer en unge och tar grodan i handen och slänger med den så att den hamnade på rygg. Jag blev lite lack och sa till honom att grodan nog trivs bäst i skogen, för att den kom därifrån. Pappan till barnet gjorde ingenting, han stod där som en publik och verkade uppmuntra ungen.. Kan föräldrar inte lära sina barn att vissa djur förtjänar lite ..respekt ?

ja, jag är djurvän.

Aja, nu gör jag inte så mycket. Ska avsluta här, och sedan umgås med älskling.
Ha det så bra.






Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0