Framme på Gotland

Godkväll.

Det blev en ganska stressig morgon för mig, så stressig att jag fick ont i magen.
Jag vaknade vid 07.00, packade resten och satte mig i bilen kl. 07.45 mot västerhaninge, därifrån tog jag och Oscar tåget till lilla Nynäshamn. Vi hade mycket att bära, dvs. 2 resväskor (Oscars är gigantisk), en ryggsäck, datorn, 2 påsar med mina 10 college böcker + handväskan. Det blev skönt med en dusch när vi väl var framme hemma hos mig.

När klockan blev 11:45 så hämtade min söta morfar upp oss och skjutsade oss ner till båten.
På båten åt vi lunch, pasta med köttfärsås + sallad, bröd och dryck som ingick.
Lyssnade på musik, tittade på film, vilade.. ja, det är väll allt man kan göra på båten.. om man inte spelar något, såklart.

Nu sitter jag här, framför Oscars data och har fixat lite med designen, och jag är inte världsbäst på sånt där.. så det får allt duga. Har nyss ätit middag.. som bestod av pasta (igen) alltså. Not good!

Nu ska Oscar ha datorn, så jag ska nog se på TV eller någe, spela home kanske ;D

Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0