En dag på stan

Godkväll.
Jag har ganska nyligen kommit hem från en dag på stan - Öster. Tänkte egentligen bara kika efter underkläder men jag fick med mig en siden pyjamas, en tunika (som jag älskar) och 3 par trosor hem.
Gick också in på en drop in hårsalong för att (egentligen) ta hål i öronsnibben, men istället blev det slingning i hela håret, så nu är mitt hår.. väldigt ljust, precis som jag ville. Och det gick endast på 460 kr. Billigt!

Runt 17.00 kom Oscar och hans lillebror till Öster och mötte upp mig, för att vi skulle gå och äta middag på Celine, där jag som vanligt tog en nacho tallrik. Så yummi yummi.
Sen fick vi vänta typ 2 timmar på bussen.. det var väll mindre kul.

Nu sitter jag här medans Oscar och Filip åkt iväg för att handla lite.. tycker dom tar väldigt lång tid på sig? hmm.



Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0