18 months with my baby today!

Oj vad deprimerad man kan bli när man har mens! Iallafall jag. Har haft ont i magen sedan igår, och idag började det värka i kroppen från topp till tå. Varför blir det alltid så? kan inte sitta still, så därför är jag inte i skolan. Oscar har åkt iväg och hyrt filmer och handlar vindruvor till mig, isn't that cute? =)

Idag har vi varit tillsammans i 18 månader, dvs 1 ½ år. Det sitter alltså inte fint med magont och värkar nu inte, älskling föreslog att vi skulle bowla idag. Men jag orkar inte göra nånting. Han föreslog också att han ska ta med mig till en restaurang i stockholm och bjuda på middag, och sedan skulle vi gå på bio. Men det orkar jag ju såklart inte heller, så det tar vi i helgen har vi bestämt. Så idag blir det till att ligga i sängen och titta på film och äta vindruvor, jajamän. Men älskling kommer ju ligga där med mig och hålla om mig, och då mår jag bättre! :)

Jag börjar undra om jag har några äkta vänner. Har faktiskt aldrig känt att jag har det. Känner inte att någon bryr sig. Ingen av dem bryr sig om att man mår dåligt, dom får en bara att känna sig misslyckad för det. Jag vet inte.. kanske inte alls är så, men det är så jag känner. Det rår jag väll inte för? min kropp fungerar kanske inte som alla vill att den ska.. men vadfan..sluta vara så elaka och säg som det är istället för att skicka sms. När jag frågar om anteckningar varför inte bara vara ärliga och säga nej? istället för att sitta och snacka om mig när jag är hemma och mår dåligt. Vad är det för vänner..?
 tror att jag skolkar första dagarna i skolan, det går fet bort för mig!


Kommentarer

Lätta på ditt hjärta

Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Skriv din bloggadress så att jag kan skriva tillbaka

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0